Friday 4 May 2012

serabut...

salam...asyik buat citer jea skrg..nk plk menaip pasai aku..mood skrg mmg xbaik..bercampur aduk..nk perisa apa? semua ada..aku xsuka jadik ceni..kalu happy,mmg aku happy giler..kalu sedih,nangis sensorang..xsuka2..yg paling aku xsuka,apesal aku buleh ada mood angau nih? hadue..kalaulah aku xpergi situ..kalaulah aku xikut my buddy..kalaulah....kalau..kalau..and kalau...tapi aku xbuleh nk putar masa balik..andai dapat ku undurkan putaran dunia..semua yg menyesakkan kpala otak aku xkan jadik..rasa macam nak lari dari segala kenyataan..pecut pergi satu tempat yg xder orang..then jerit kuat2..kalaulah semua masalah buleh hilang dengan jeritan..

3 comments:

Anonymous said...

sabarla ehhh..mmg mcm tu lumrah manusia..:))jgn lupe follow blog sy blik k..:)
http://liezafiqrie.blogspot.com:)tq

tulip_keukonhof said...

bersabar jea slagi termampu..*_*..insyaALLAH..

nurulafzamahmud said...

untungla dah ada kerushh uuuu