Wednesday 17 October 2012

sahabat! MAAFkan aku~

*[ASSALAMUALAIKUM]*
dah lama rasanya tak tekan keyboard smata2 nk update blog nih...
al-maklumlah..bila bergelar budak matrik nih mmg buzy tahap xhengat la..
tak sempat jea nk berkongsi cerita..
btw, hari nih..masa nih..detik nih..
aku nak kongsi cerita yang buat aku rasa bersalah sesangat..
buat aku rasa sedih bila ingat balik..
rasa macam jahat sangat..
ya ALLAH!
aku rasa nak nangis sekarang jgk..
pada tanggal 16 OKTOBER 2012..
aku n kawan2 satu praktikum dah ambil speaking test MUET..
ALHAMDULILLAH~
tp hari tu jgk dh jadi benda yg aku xsuka..
maybe ada hati yg sakit..
bersalahnya aku..
bukan salah diorang..
aku tak nak cakap pasal orang lain..
biar la yg lain jika masih nk menyalahkan diorang..
aku tak boleh nk hidup dgn keadaan bermasam muka sesama sahabat..
satu kelas pulak tu..
memang xaman rasanya..
MASYAALLAH..
rasa sesak dada..
memang laa aku xdapat tahan lagi..
bila dok sorang2 dalam bilik aku mula terfikir..
sampai bila nak jadi macam ni..
sedangkan ALLAH xsuka kita berpaling muka sesama sendiri..
aku mmg dah nekad!
handphone di capai..
kata2 maaf ditaip..
SUBHANALLAH!
manisnya bila berjaya menjernihkan salah faham nih..
hati menjadi tenang..
fikiran menjadi lapang..
biarlah kalau yg lain masih dengan ego..
aku xnak jd selfish!
aku xnak ALLAH marah..
aku sayang sahabat2 aku
bila dh jadi mcm nih, smua jd renggang..
sedihnya lagi jd bila dh nak habis sem..
menyesalnya aku!

AKU DEDIKASIKAN POST INI KHAS BUAT 2 SAHABAT AKU
AISYAH AND LIANA
I BEG FOR YOUR FORGIVENESS
AKU SYG KORANG TAU!  

 
 

1 comment:

Anonymous said...

tabahkn hati syg... sedakar renungan dan muhasabah bersama... klau rsa something xkna hbungan or silaturrahim kita dgn kawan kita.. cuba kita tgk balik cne hbungan kita dgn Allah.. =)