Saturday 14 April 2012

adik terchenta...

hai....hari nih nk citer pasal my adik..adik terchenta..yg bongsu tu..bukan pilih kasih ni..=)
tapi sbb dia plg kecik n cumey(nih bonus)..hehhe..xde la..aku syg sume adik aku..
sbb adik aku yg nih laa aku kna jadik babysitter..mak aku xkasi kerja..angan2 tu nk keja bila abeh spm..tapi.........punah harapan..=(btw,aku happy plk skrg..even jadik babysitter xbergaji..
aku dah rapat sgt ngn dia..nnt mesti sedih bila aku nk further study..
yea laa..dari aku cuti smpai skrg aku jaga dia..dah mcm practical nk jaga ank sndiri..
hahha..atudeaaa..mai mood gatai petala ke8 dh..dok pikiaq ank plk..merapu ja lebih..
aku xkisah sgt nk jaga dia..sebab aku mmg suka budak2..
aku dah ada angan2 sendiri..nnt bila aku mampu,aku nk buka nursery sndiri..waaaa..mesti best kan??????huh...yea laa sgt..nih pon ada jgk pngaruh dari novel adam dan hawa..
huuuu..PILOT ADAM....hahha..gatainya aku=)haish! apa aku melalut nih..
dari citer sai adik aku..dah masuk novel plk..aku nih mmg hantu novel..

ok laaaa..sudah2..nih pic adik aku..
hahha...sori terpanjang ngn perkara yg mengarut..


     


MUHAMAD
                  AMIRUL...

        ^_^                                                            

No comments: