Sunday 15 April 2012

LANDASAN CINTA~

salam...=)
mood tengah happy la hari nih..pengaruh cita semalam..nk tau cita pe? LANDASAN CINTA kt tv3..
haaa..mesti heran kn? pasai pa..sebab nama heroin tu pakai nama aku..n aku nih mmg obses ngn pilot..
sume nih bermula dari novel ADAM & HAWA..hero dia pilot..nama ADAM..tup2 cita nih plk ada..
mmg aku sengih je laa..bukan aku nk cakap besar..tapi ayt heroin tu mmg copy paste ayt aku je bila ckp sai pilot..x caya? xcaya sudah..buleh tanya bff aku,ROS..dia mmh slalu jadik mngsa aku laa..
kena tadah telinga dengar aku cita sai angan2 aku..sapa cakap x buleh berangan? dari angan2 la buleh jadik kenyataan..heroin tu suka pilot sebab pilot smart..lagi2 bila pakai diorg punya uniforn yg lengkap..
fuh! gugur jantung aku..sejibik mcm aku..mmg aku suka tgk pilot bila in uniform..
aku suka tgk kapal terbang..then,heroin tu pon sama..haaa...
ROS cakap,cita nih mmg hadiah kt aku laa..mmg aku suka laa kalu nih hadiah aku..
perasan p la sat..even xda org pon yg nk bagi hadiah kt aku..kebetulan yg bg aku syiok..tido smbil senyum..
lagi2 diorg jumpa kt australia..aku nih mmg suka tmpat tu..wah,kebetulan lg kn..cena aku xperasan..
heroin tu cita kt mak dia kn dia nk kawin ngn pilot..haaa..aku pon ada cita sai angan2 aku nk kawin ngn pilot kt mak aku..buleh tanya mak aku..mesti org ingat aku nih kuat berangan..yea laa..aku nih org besa2 je..
buleh berangan plk nk pilot..ada aku kesah??? dah hobi aku mmg berangan..hehhe
sume org ada angan2 kn..dah laaa..bejela2 plk post nih..


No comments: